Nieuwe site in de maak

Time for change

Een beetje stil is het op TravelLin. Tenminste, op de voorkant. De achterkant zit absoluut niet stil, daar wordt druk gewerkt aan een nieuwe site.

Deze blog heeft mij geleerd hoeveel plezier en energie het bloggen mij geeft. Een soort testfase zeg maar. Ik kan namelijk wel vaker ineens helemaal vol zijn van iets nieuws en drie weken later is het alweer afgeschreven. :-) Maar het bloggen en alles wat daarbij komt blijf ik leuk vinden!
Vandaar dat TravelLin een nieuwe look en feel krijgt.

Ik knutsel ondertussen verder en houd jullie op de hoogte. Dank voor het geduld!

Beeld: google images

Categorieën: Bloginspiratie | 10 reacties

Berichtnavigatie

10 gedachten over “Nieuwe site in de maak

  1. exploristanl

    O, dat ken ik. Ik deed gister toevallig een persoonlijkheidstestje en daar kwam ook uit dat ik altijd heel enthousiast ben, maar me snel kan vervelen. Herkenbaar dus ;-) Benieuwd naar je shiny nieuwe site!

  2. Succes! Ben benieuwd.

  3. ik ben benieuwd! succes!

  4. Hoeeee staat het ermee? Benieuwd!

    • Hi Laura! Focus ligt even op andere dingetjes, heb het even losgelaten. Lief dat je ernaar vraagt! Hopelijk soon weer wat vaker een blogje van mij. :-)

  5. Komt me bekend voor, want heb mijn blog ook al een aantal keer van een nieuwe layout voorzien :)

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.