Plog: op reis tussen Amsterdam, Leiden, Ermelo en Apeldoorn

Deze week was ik part-time plogger. Regelmatig vergat ik mijn telefoon mee te nemen. Funest natuurlijk voor een plog, maar ik heb toch nog wel het een en ander verzameld om een beeld van mijn week te kunnen geven. Reis je gezellig mee?

Zaterdag 1 februari

Zou Matt Damon het weten? Dat hij voorkomt in een kleurboek? En dames, blijven we binnen de lijntjes of niet? Hard gelachen om dit kleurboek wat ik tegenkwam bij Urban Outfitters in Amsterdam.

Zou Matt Damon het weten? Dat hij voorkomt in een kleurboek? En dames, blijven we binnen de lijntjes of niet? Hard gelachen om dit kleurboek wat ik tegenkwam bij Urban Outfitters in Amsterdam.

Hier was het heerlijk toeven tijdens een dagje Amsterdam. Dit is The Lobby, het restaurant van boutique hotel V.

Hier was het heerlijk toeven tijdens een dagje Amsterdam. Dit is The Lobby, het restaurant van boutique hotel V.

Ik dacht, ik plaats dit keer geen eetfoto's maar deze Flammkuchen met prei, paddestoeltjes en kaas is te lekker om niet te delen. Online delen dan, offline eet ik het lekker zelf op.

Ik dacht, ik plaats dit keer geen eetfoto’s maar deze Flammkuchen met prei, paddestoeltjes en kaas is te lekker om niet te delen. Online delen dan, offline eet ik het zelf op.

Een dagje Amsterdam is niet compleet zonder een Lush-moment.

Een dagje Amsterdam is niet compleet zonder een Lush-moment.

Zondag 2 februari

In de serre van De Grote Beer in Leiden heb ik mijn zondag gestart. Deze gedichten vind je overal door de binnenstad, er is een speciale route die je langs alle gedichten leidt. On the bucketlist!

In de serre van De Grote Beer in Leiden ben ik mijn zondag gestart. Deze muurgedichten vind je overal door de binnenstad, er is een speciale route die je langs alle gedichten leidt. On the bucketlist!

Dit is 'm! Roesty heet ie! Zou het lukken hier einde van de zomer mee naar Italië te gaan? Het Grote Opknappen is van start gegaan!

Dit is ‘m! Roesty heet ie! Zou het lukken hier einde van de zomer mee naar Italië te gaan? Het Grote Opknappen is van start gegaan!

Maandag 3 februari

Op uitnodiging van Telegraaf Media Groep een kijkje genomen op de coolste baan van Nederland. Cool!

Op uitnodiging van Telegraaf Media Groep een kijkje genomen op de coolste baan van Nederland. Cool!

Dinsdag 4 februari
Vandaag had mijn telefoon besloten onaangekondigd thuis te blijven.

Woensdag 5 februari

Veluws cadeautje!

Veluws cadeautje!

Donderdag 6 februari

Because they are worth it. Deze enkelgewichtjes moeten mijn bovenbeenspieren zo sterk gaan maken dat ik geen last meer heb van mijn knieën tijdens het dalen bij een wandeling of bij het dragen van hakken. Fingers crossed!

Because they are worth it. Deze enkelgewichtjes moeten mijn bovenbeenspieren zo sterk gaan maken dat ik geen last meer heb van mijn knieën tijdens het dalen bij een wandeling of bij het dragen van hakken. Fingers crossed!

Vrijdag 7 februari

KLaar voor de werkdag met mijn, toepasselijk groene, trui voor Warme truiendag!

KLaar voor de werkdag met mijn, toepasselijk groene, trui voor Warme truiendag!

Neeeee! Vandaag was ook de dag dat het weer niet gelukt is om kaartjes te scoren voor Paolo Nutini. De site lag plat en daarna was het uitverkocht, toch nieuwsgierig wie dan wel een kaartje heeft weten te bemachtigen.

Neeeee! Vandaag was ook de dag dat het weer niet gelukt is om kaartjes te scoren voor Paolo Nutini. De site lag plat en daarna was het uitverkocht, toch nieuwsgierig wie dan wel een kaartje heeft weten te bemachtigen.

Het weekend ingeluid met sushi! We konden digitaal bestellen, hoe hip.

Het weekend ingeluid met sushi! We konden digitaal bestellen, hoe hip.

Ondertussen ben ik druk bezig met een nieuwe blogpost over mijn vijfdaagse kamelentrekking door de Egyptische Western Desert. Wordt vervolgd!

Geniet van je weekend!

Categorieën: Bloginspiratie, Inspiratie | Tags: | 2 reacties

Berichtnavigatie

2 gedachten over “Plog: op reis tussen Amsterdam, Leiden, Ermelo en Apeldoorn

  1. Leuk! Ik ben fan van ploggen. Alleen zelf nog geen poging gewaagd. Maar ik hou van foto’s op blogs, maakt het persoonlijk én een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden :)

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

