TravelLin.nl (a)live!

Logo

De blogger in mij was even in winterslaap.

Maar, ik ben ontwaakt! En ik heb een vers blog, neem gerust een kijkje:
TravelLin.nl!
Ik hoop jullie op deze nieuwe stek weer te verrassen met mijn reisverhalen.

Volg je mij via Bloglovin? Dan hoef je helemaal niks te doen, Bloglovin zet dit binnenkort om.
Volg je mij via jouw eigen e-mail? Als je dit wilt blijven doen (ja leuk!) dan kan je je op TravelLin.nl opnieuw aanmelden.
TravelLin op Facebook volgen kan natuurlijk ook.

:-),
Linda

Categorieën: Geen categorie | 2 reacties

Berichtnavigatie

2 gedachten over “TravelLin.nl (a)live!

  1. Hallo, ik vind het vooral een geslaagd logo. Het valt op en is mooi in z’n eenvoud. Succes met je reisverhalen.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

