Plog: een weekje uit het leven van TravelLin

Mijn eerste plog! Zal ik wel, zal ik niet? Toch maar wel, ik vind het wel erg leuk. Lekker plog.
Als lezer (of ben je dan een kijker?) vind ik het leuk om dagje mee te kijken. Als plogger (vies woord he?) is het leuk omdat je creatief met je dag omgaat. In plaats van een dag heb ik een week lang elke dag wat momentjes vastgelegd. Kijk je mee?

Zaterdag 25 januari

Vrijdag trof ik thuis een heel ziek caviaatje aan. 's Nachts is arme Zoef begonnen aan haar laatste reis. Bobo, het konijn van mijn zus, had dezelfde reis geboekt, een enkeltje Heaven. Samen hebben we hun knuffellijfjes terug gegeven aan de aarde.

Vrijdag trof ik thuis een heel ziek caviaatje aan. ’s Nachts is arme Zoef begonnen aan haar laatste reis. Bobo, het konijn van mijn zus, had dezelfde reis geboekt, een enkeltje Heaven. Samen hebben we hun knuffellijfjes terug gegeven aan de aarde.

Zondag 26 januari

Mijn tweede thuis kijkt uit op de Pieterskerk in Leiden. Wat een plaatje he? Leuke stek omdat deze straat op de toeristische route zit.

Mijn tweede thuis kijkt uit op de Pieterskerk in Leiden. Wat een plaatje he? Leuke stek omdat deze straat op de toeristische route zit.

Wat een woei! Uitwaaien in Wassenaar is wat ik gedaan heb zondagmiddag. Met me, myselfie and I.

Wat een woei! Uitwaaien in Wassenaar is wat ik gedaan heb zondagmiddag. Met me, myselfie and I.

Duinen Wassenaar

De duinen bij Wassenaar zijn erg mooi, nu wilde ik even de zee zien, voelen en ruiken, de volgende keer duik ik de duinen in.

Proosten, want de Gouden Driehoek is na drie maanden weer compleet! Ingrid ( in het midden) is weer terug na drie maanden Thailand.

Proosten, want de Gouden Driehoek is na drie maanden weer compleet! Ingrid ( in het midden) is weer terug na drie maanden Thailand.

Maandag 27 januari

Body Balance

Mijn sokken en ik zijn klaar voor de Body Balance les.

Alvast een ontbijtje klaargemaakt, omdat ik anders mijn buurvrouw 's ochtends haar bed uit blend. Deze keer: ananas, banaan, tarwegras, sojamelk en hennepzaad.

Alvast een ontbijtje klaargemaakt, omdat ik anders mijn buurvrouw ’s ochtends haar bed uit blend. Deze keer: ananas, banaan, tarwegras, sojamelk en hennepzaad.

Dinsdag 28 januari

Cavia

De dag gestart met het voeren van cavia Vlam. Ik verwen ‘m een beetje omdat ie z’n maatje Zoef net is verloren. Vandaar vandaag een nieuw maatje, een tomaatje.

Me-time

Plof! Dat ben ik, ik plof op mijn bank na een volle werkdag. Even me-time. Daaag dinsdag! Tot volgende week!

Woensdag 29 januari

Kantoor

Mijn uitzicht op kantoor. Als ik mijn anderhalve meter oprek, kijk ik uit op een droomstrand, niet gek toch?

Makkelijke hap! De spekjes heb ik in de auto al aangebroken, mijn eigen spekjes waren te eenzaam.

Makkelijke hap! De spekjes heb ik in de auto al aangebroken, mijn eigen spekjes waren te eenzaam.

De hele dag krijg ik het al niet warm, daarom pak ik even een douche. Daar kikker ik vast van op.

De hele dag krijg ik het al niet warm, daarom pak ik even een douche. Daar kikker ik vast van op.

Donderdag 30 januari

Gaat goed met mijn taille! Ik start mijn vrije donderdag met een mix van krachttraining en Body Balance. Vink!

Gaat goed met mijn taille! Ik start mijn vrije donderdag met een mix van krachttraining en Body Balance. Vink!

Cavia APK! Nu dat Vlam alleen over is, gaan we even een check doen bij de dierenarts. Vorige week een onderkoelde cavia, vandaag een schorre, jeetje wat kan deze gillen. Dramavia.

Cavia APK! Nu dat Vlam alleen over is, gaan we even een check doen bij de dierenarts. Vorige week een onderkoelde cavia, vandaag een schorre, jeetje wat kan deze gillen. Dramavia.

Dit mini parkje kom ik tegen tijdens mijn wandel van huis naar centrum.

Dit mini parkje kom ik tegen tijdens mijn wandel van huis naar centrum.

De kapper zet de bloemetjes buiten. Zet de schaar er maar in!

De kapper zet de bloemetjes buiten. Zet de schaar er maar in!

Mijzelf een bos takken cadeau gedaan. Omdat ik vandaag niet kattig was.

Mijzelf een bos takken cadeau gedaan. Omdat ik vandaag niet kattig was.

Vrijdag 31 januari

Gelukkig nieuw haar!

Gelukkig nieuw haar!

Even wegdromen tijdens de werkdag. Stiekem toe aan een getaway.

Even wegdromen tijdens de werkdag. Stiekem toe aan een getaway.

Mijn Indonesische brouwsel van gister is ook vandaag nog lekker! En makkelijk, hoef ik niet zo te haasten voor mijn bijklets met een vriendin straks!

Mijn Indonesische brouwsel van gister is ook vandaag nog lekker! En makkelijk, hoef ik niet zo te haasten voor mijn bijklets met een vriendin straks!

Hoe was jouw week? Voor nu: fijn weekend!

Categorieën: Bloginspiratie, Inspiratie | 16 reacties

Berichtnavigatie

16 gedachten over “Plog: een weekje uit het leven van TravelLin

  1. Leuk om te zien hoe je week eruit zag, zielig van je cavia! Gelukkig heeft ‘ie een maatje op zn laatste reis. En keep up the weekly plogs, like! Fijn weekend!

  2. Je hebt me overgehaald, ik ga ook een plog doen. Alhoewel de aankomende week niet echt mijn meest boeiende gaat worden… misschien toch maar een weekje uitstellen?

    • Gewoon doen, je weet nooit hoe je week loopt, tenminste, ik meestal niet. Juist het bijzondere in het gewone opzoeken maakt het zo geinig om te doen! Ik wacht af, leuk!

  3. José

    Buuf van mij mag je gewoon in de ochtend blenden, ik slaap zelfs door mijn
    wekker heen ;)

  4. Leuk om zo een weekje al ploggend met je mee te kijken! Sneu van de lieve diertjes en hoop dat de overgebleven cavia goed gedijt zo in zijn of haar uppie :)
    Tof douchegordijn heb je, ik word zo vrolijk van die kikkertjes ;-)

  5. Wat een zielig begin maar ontzettend leuk om even mee te spieken!

  6. Wat ‘n leuk idee! Wordt gepikt komende week ;)

  7. Leuk Linda, dat je zoveel van jezelf laat zien aan bekend en onbekend. Bij de één een lach, bij de ander een gevoel en weer bij iemand anders een nieuw doel. Kortom inspiratie. Mooi.

  8. Nienke

    Leuke plog Lin! Jij ook fijn weekend.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

