Werelds zeepje

Lush

Mijn onmisbare zeepje voor op reis

Ik ga op reis en ik neem mee… mijn favoriete product van Lush! Zonder mijn shampoo bar ga ik niet op reis. Voor Jamaica heb ik mijzelf getrakteerd op de Seanik, een hele fijne met volume focus. Mijn favoriet is Karma Komba (ruikt zo lekker), maar deze was helaas op in de online shop. Snif.

Waarom is deze shampoo bar onmisbaar op reis?
Het is licht en klein. Officieel is het een shampoo, het schuimt heerlijk, dus ik maak er gelijk ook een douchegel van, waardoor je met zo’n klein zeepje volledig voorzien bent. Scheelt veel ruimte in je toilettas! Je doet er superlang mee, echt maanden, zeker als je bijvoorbeeld om de dag je haar wast. Het ruikt heerlijk (er zijn vele varianten) en het is een luxe verwenmoment voor jezelf na bijvoorbeeld een dag wandelen.

Andere voordelen
Lush is natuurlijk een prachtig merk wat staat voor een heleboel goeie dingen. Deze shampoo bar vervangt niet alleen maar liefst drie flessen shampoo van 250 ml., ook zijn alle ingrediënten natuurlijk. Dus goed voor milieu, lijf en portemonnee. Vergeet niet de bijbehorende shampoo bar tin te kopen, hier kan je je zeepje in opbergen.

Heeft deze reisgadget ook nadelen?
Jazeker… De shampoo bars zijn verslavend fijn en je wilt alleen nog maar meer, of je nu op reis bent of niet!

Omdat ik groot fan ben van producten die proberen zo duurzaam mogelijk te zijn in alles, wilde ik deze tip graag delen. Gewoon vanuit mijzelf. Cadeautje voor Lush omdat hun producten stuk voor stuk cadeautjes zijn.

Heb jij ook een favoriet item wat altijd mee moet op reis omdat het zo handig, licht of leuk is?

Categorieën: Bewust reizen, Reisinspiratie | Tags: | 7 reacties

Berichtnavigatie

7 gedachten over “Werelds zeepje

  1. Fijne tip! Ik heb hem nog nooit gebruikt maar het klinkt handig!

  2. Dit is nog eens handige tip!
    Als ik lang op reis ga neem ik namelijk geen shampoo en cremespoeling mee omdat het zoveel gewicht scheelt in de koffer. En dan koop ik het vaak op bestemming. Maar deze optie ga ik zeker eens onthouden. :)

  3. Ik had de tip voor deze handige shampoo ook al es gehoord, maar het doet me eraan denken dat ik er nog eentje moet kopen voor onze reis van een maand door Nieuw Xeeland. Ideaal zo’n klein en handzaam product!

  4. ik gebruik ook zeep van lush als ik langer wegga. wat je al zegt: licht, gaat lang mee en ik hoef niet te stressen of ik door de douane mag

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

