Cuba swingt

Cuba is uniek en met niks te vergelijken. Cuba boeit, van de temperamentvolle bevolking tot de indrukwekkende historie. Cuba swingt, het eiland ademt salsa, merengue en reggaeton. Cuba verrast, van heerlijk geurende tabaksvelden, poederwitte zandstranden tot aan prachtige steden die je meenemen naar de tijd van je opa en oma. De gebouwen vallen bijna uit elkaar van verval, maar de schoonheid blijft zichtbaar.

Lonely Planet Cuba

Hoogtepunten TravelLin
In april 2013 heb ik een autorondreis gemaakt en 17 dagen ultiem genoten van dit gastvrije openluchtmuseum. Als voorproefje op mijn blog wat binnenkort verschijnt (met accommodatie tips!), alvast mijn top 5 van de vele mooie momenten…

1. Logeren bij de locals in een casa particular.
2. Een mojito drinken in een bar in Havana.
3. Verdwalen in de straatjes van Viñales.
4. Salsadansen in het leukste restaurant van Trinidad.
5. Het concert van ‘Los Van Van’ in Santiago de Cuba.

Categorieën: Cuba, Reisinspiratie, Vliegreizen, Vlucht + huurauto | 4 reacties

Berichtnavigatie

4 gedachten over “Cuba swingt

  1. Lijkt me een geweldig land! Ik ben benieuwd naar al je verhalen over deze gave trip!

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

